Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Zwroty i reklamacje

REKLAMACJA PRODUKTU

Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, w przypadku gdy sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), określone są w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (art. 556-576 Kodeksu Cywilnego).

Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Klientowi Produktu bez wad.

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta w następujący sposób:

- pisemnie na adres: ul. Starogardzka 79/10, 80-180 Gdańsk;

- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@andero.pl.

Zaleca się, aby Klient w opisie reklamacji podał:

- informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia wady;

- żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży, oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;

- dane kontaktowe składającego reklamację – co ułatwi i przyspieszy rozpatrzenie sprawy przez Sprzedawcę.

Podane powyżej wymogi mają jedynie charakter zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych bez zachowania powyższego opisu.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku, gdy Klient będący konsumentem, korzystając z uprawnień wynikających z rękojmi, zażąda wymiany Produktu, usunięcia wady, obniżenia ceny lub odstąpienia od Umowy Sprzedaży, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uznaje się, że reklamacja została uznana za uzasadnioną.

Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany dostarczyć Produkt na adres: „Andero” Jolanta Sekulska, ul. Starogardzka 79/10, 80-180 Gdańsk.

W przypadku Klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia Produktu ponosi Sprzedawca. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego montażu dostarczenie go przez Klienta będącego konsumentem byłoby nadmiernie utrudnione, Klient zobowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym się znajduje.

Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi wobec Klienta niebędącego konsumentem zostaje wyłączona.


PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo odstąpić od niej w terminie 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone:

- pisemnie na adres: ul. Starogardzka 79/10, 80-180 Gdańsk;

- w formie elektronicznej na adres: kontakt@andero.pl.

TREŚĆ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Adresat:
„Andero” Jolanta Sekulska
ul. Starogardzka 79/10, 80-180 Gdańsk
kontakt@andero.pl

Ja/My (...) niniejszym informuję/informujemy (...) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy (...) umowy dostawy następujących rzeczy (...) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy (...)/o świadczenie następującej usługi ()Data zawarcia umowy (...) / odbioru (...)

- Imię i nazwisko konsumenta (-ów)

- Adres konsumenta (-ów)

- Podpis konsumenta (-ów) (tylko jeżeli formularz przesyłany jest w wersji papierowej)

- Data

(*) Niepotrzebne skreślić.

 

Termin do odstąpienia od umowy biegnie:

- dla umowy sprzedaży Produktu – od objęcia go w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią;

- dla umowy obejmującej wiele Produktów – od objęcia w posiadanie ostatniego z nich;

- dla umowy o regularne dostarczanie Produktów – od objęcia w posiadanie pierwszego z nich;

- dla pozostałych umów – od dnia ich zawarcia.

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość uznaje się ją za niezawartą.

Sprzedawca zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot nastąpi tym samym sposobem płatności, chyba że konsument zgodzi się na inny, niewiążący się z dodatkowymi kosztami.

Konsument jest zobowiązany do zwrotu Produktu w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od umowy. Zwrot Produktu może nastąpić na adres: ul. Starogardzka 79/10, 80-180 Gdańsk.

Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu, jeśli korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.